MDH Uitgeverij kiest voor Neo en AdPortal

03 oktober 2019 00:00

Afgelopen 11 maart heeft de heer Paul Milder, directeur van MDH Uitgeverij, zijn handtekening gezet onder twee overeenkomsten met Penthion. Eén voor het Neo Publishing Systeem en één voor de Ad4All Ad|Portal.

 

Met NEO kiest MDH Uitgeverij voor een content beheersysteem, waarmee naar alle typen media (print, web, mobile en tablet) gepubliceerd kan worden. De basis van NEO bestaat uit een workflow- en documentenbeheersysteem, waarmee het gehele uitgeefproces efficiënter verloopt.

 

De gekozen Ad4All Ad|Portal is een selfservice advertentie aanleverportaal, dat volledig is toegespitst op het aanleveren en verwerken van advertentiemateriaal. Deze oplossing levert MDH Uitgeverij o.a. een enorme tijdsbesparing op, omdat de gehele workflow (aanleveren, controle, drukproeven) geautomatiseerd is.

 

"Dankzij Penthion kunnen wij onze workflow enorm versnellen en zijn wij in staat onze groei van de laatste jaren verder gestalte te geven", aldus Paul Milder.

 

MDH Uitgeverij verzorgt vanuit Doetinchem al ruim 20 jaar diverse kranten voor verschillende opdrachtgevers als sportverenigingen, radio & televisie omroepen, evenementenorganisatoren, schouwburgen & theaters, en zwembaden. Ook is MDH Uitgeverij mediapartner van betaald voetbalorganisaties De Graafschap, Vitesse, N.E.C. Nijmegen, FC Utrecht, Go Ahead Eagles en Heracles voor welke zij de officiële presentatiekranten en interne televisie circuits verzorgen.